Hemma i Sverige

Efter mycket krångel, illaluktande människor och skit kom jag äntligen hem igår. Skönt att sitta här hemma bland alla mina saker, mina bebisar och vid min egen dator! Som jag har saknat den!  Jag har koslat mig mycket med Tuva och hennes små söta pojkar och fått massor med post!
Skulle ha åkt till expert idag med kamerajäveln men det skulle kosta 100 kr och mina pengar ligger i kil så jag får styra det imorn istället då.
Nu är Ronny trött och irriterad på mig, så nu får jag lämna huset för idag.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Syrr

Härligt att ha dig hemma i Svealandet igen!

Måste bara säga att you tube är min favorit-uppfinning ever! Fick ett akut sug att lyssna på Lovebuzz och About a girl, o på en sekund va han där för att spränga min trumhinna.



Har en låt som jag tror att du skulle gilla. Dock är den inte lika rock n roll som vi gärna vill ge sken av att vara, men ändå. Rihanna-Disturbia.



Fråga: You know your right, bäst med Nirvana eller med Hole??

2008-08-29 @ 16:25:38
Postat av: Svar till Syrr.

JAa det är skönt o va hemma!

Haha jaa youtube är råbra! Gud vad skönt! HAr inte lyssnat till hans stämma på evigheter! Blir till det nu. OCh även på rihannas låt också givetvis, du brukar ha rätt när det gäller musik kära syster.

Svår fråga, men jag måste nog svara nirvana! Vilken tycker du??

2008-08-30 @ 14:16:46
Postat av: Sofia

Nja jag tycker nog Hole faktiskt. Har nog egentligen alltid föredragit dom. So...vad tyckte du om Rihanna?



Syns imorn!

2008-08-30 @ 19:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0