Inne på sista veckan!

Nu ni är det bara en vecka kvar på jobbet, Lite ångest har jag över att jag inte har fått nått nytt jobb ännu, men jag är ändå inte orolig. Det ordnar sig tillslut. Men i vanlig ordning ringer flavours halv tio på n morgonen, nån jävel som inte kom och jobba och de är underbemannade i vanlig ordning säkert. Men den här gången svarade jag inte. jag börjar bli trött på att de ringer varje gång jag är ledig..

Och helgen då.

i fredags var det jobb och jobb som väntade. Jag var partysugen som satan, men jag var bara hemma och koslade med Emma och de andra i lägenheten. Vi bestämde att vi går ut på lördag istället. sen Lördag var det jobb igen, men jag fick byta tid så jag slutade halv nio ist för halv tolv. Innan jobbet var det fixa håret och köpa alkohol som gällde. Emma och jag gick till Kiwi. Gött det här i Norge att man kan köpa öl i affärerna! Sen efter jobbet var partyt redan igång. Kim och Sebastian satt i vardagrsummet och AC/DC hördes lång väg. Och vi satt här först och sen gick vi ut vid ett tiden kanske den var. Det blev De Villes, men sen är det svart.. Jag minns ingenting där inifrån. Helt sjukt.
Sen utanför träffade jag på en trevlig engelsman som följde mig hem. Och sen kom Juan och hans kompisar. De kom i i lägenheten och så slutade kvällen i tjaffs och kalabalik. Nån i lägenheten hade ringt till Anders (hyresvärden eller vad man kan kalla det). Då blev jag faktiskt orolig. Det innebär att vi alla blir vräkta omedelbart.
Men söndagen gick, jag var på jobbet med en stor klump i magen. Tänk om Anders vräkt allihop tills jag komemr hem? Men det var som vanligt när jag kom och hoppas att det förblir så. Det blev svull av hamburgare, chirre, dirre och choklad i soffan och Mio min Mio med Jane. Sen kom Emma och Rickard och det blev sex and the city halva natten.

OCh nu är det Måndag och jag sitter inne hos Janne och väntar på att Emma ska sluta. vi ska gå en promenad och jag ska köpa nya piercingar, kanske en blondering vi får se.. och Ronny är så snäll och hjälper mig med mina räkningar!
Och i morgon fyller du år min kära Rockstar!

Tack och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0