Ledig dag:)

Idag är det Onsdag och jag är ledig från jobbet! Gud så härligt! Även om det inte finns överdrivet mycket att göra här hemma, men fullt upp med annat har jag ju :) Vaknade råsent för jag var uppe hela natten och kolla filmer med "familjen". Såg "Good luck Chuck" Ingen Sara-film alls, jobbig och enerverande. Sen såg vi "Prom Night" Den var bättre men också sådär att man blir vansinnig på alla dumheter alla gör. Sen såg vi lite på nån humorskiva som Kim har och sen gick jag och Emma och lade oss.
Drömde sjuuukt mycket inatt om Oslo och Svenska föreningen och Gatubarn som jag var elak mot och jag vet inte alls.... Det är faktiskt jobbigt att drömma så mycket och så mycket obehagliga grejer som jag gör. Kanske kan kontakta en drömtydare?
Annars idag var jag till föreningen och kollade min post, jag har ej fått nån lönespecifikation än plus att jag har antagligen fått för lite i lön. Det går bra för mig här i Norge. Försöker att vara så positiv jag kan, men ibland är det svårt.
Och idag kom Jane hem från Denmark. Kul :) ska snart ner på stan med henne en sväng. ska bli gött jag måste köpa nya piercingar.. tappat bort allihop!
Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

TACK :D

2008-08-14 @ 13:37:43
URL: http://francesbean.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0