Så har man blivit mormor :)

I Torsdagskväll fick jag den fina nyheten av min kära mor. Tuvis har fått ungar i ett bildäck hos en granne till henne och jag har blivit mormor till två små kattpojkar. En är svart och en är svartgrå. Min kamera är det absolut första som jag ska fixa när jag kommer hem på Onsdag och då ska det tas massa bilder på dom!
Men mamma var nog inte lika glad år nyheten som jag, och det kommer ju bli svårt att bli av med dom, tur att det bara är två st. Hursomhelst prata jag med pappa och dom får stanna hos honom. Så jag får åka dit och hämta dom så fort som möjligt. Jag tror att det var bra för henne att få dom, hon kanske blir mer lugn och harmonisk nu. Man kan ju alltid hoppas, även om hon är världens goaste lilla kisse.

Annars idag är det Måndag och jag är arbetsfri nu! Men jeg er ikke ledig för det, har spenderat morgonen åt att skriva klart mitt CV och nu väntar jag på att maten ska bli klar bara, tölig dator det här, kunde inte göra ett @! Tur att det finns datanissar här hemma :) sen är det dags att bege sig ut och söka jobb!
Jag hoppas innerligt att jag får jobb på lager!
Nej nu ska jag äta! Klem.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Va mys med kattungar :D Jag kanske ska ta en :p hehe. nej då. Lycka till med jobbsökandet nu. Imorgon e.m kommer jag till oslo. Puss

2008-08-25 @ 15:27:54
Postat av: La Bella Vita

Jaaa eller hur är hon:D

2008-08-25 @ 18:07:36
URL: http://nilssonisabelle.blogg.se/
Postat av: La Bella Vita

Jooo du ringde ju häromdan? Missat självklart! Vad hade du på hjärtat;)? Puss

2008-08-25 @ 18:08:19
URL: http://nilssonisabelle.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag tar 18.15 bussen velmajja som jag är. Så vi ses ngt senare. Puss

2008-08-26 @ 16:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0