Salsa och chill

Idag är det Torsdag och jag är ledig. Sjuukt vad tiden går fort fram! Nu har jag bara tre dagar kvar på jobbet, sen är jag ledig ( eller läs arbetslös om ni vill.) ¨
Jag vill också säga att jag tror verkligen på att mirakel kan hända! Min sista vecka på jobbet har varit jättebra!
Dock har jag lite ångest över att jag inte vet vad jag ska göra sen. Men jag ska söka på Plaza och det ska jag göra idag! Eller iaf skriva klart min CV idag.
Ångesten dämpade jag lite granna med att jag följde med Astrid och Anna här i lägenheten och dansade salsa. Himla kul men svårt! Inte blev det bättre av att det var 800 grader varmt i rummet och jag var svett och röd i ansiktet och han dansläraren trodde jag var generad. Klart att jag blev generad då!!! Jag som aldrig blir generad över nåt annars, men då.. joo..men det var roligt och jag funderar skarpt på att börja.
Och idag kommer Helena tillbaka hit, ska möta henne om en kvart!
Och resan, Vart har du tatt vägen Johanna??
Hur som helst, så åker jag hem antingen på Tisdag eller på Onsdag och då ska jag spendera en dag hemma hos mamma och försöka få hem lilla Tuva som flyttat hemifrån till mammas granne. Oh vad jag saknar henne! Min lilla busunge..
Jaja, nu har jag liite bråttom, jag ska först möta Helena, hjälpa henne hem med alla väskor, sen ska jag till S.A.T.S. och skriva in mig där, jag känner mig fet. Sen ska hon hjälpa mig med håret (ska bli blond) och så försöka hinna med att bli färdig med CVn och förhoppningsvis lämna in den på Plaza.
Ha en fin dag!
Tack och hej på er.


Kommentarer
Postat av: La Bella Vita

Tackar;) Kommer bli gör braaa...Puss

2008-08-24 @ 18:43:50
URL: http://nilssonisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0