Sent igen..






Ännu
en natt i rummet på svenska föreningen. Idag var det jobb igen och min riktiga chef har kommit tillbaka från sin ferie. Jag har ju knappt träffat honom tidigare, förutom då i början, men han verkar ändå snäll tycker jag. Jag vet inte om jag kanske missbedömde han litegrann, vart lite sådär typiskt överkänslig på vissa saker.
Men dagen var bra idag och jag mår bra, den där onda känslan i magen har försvunnit litegrann nu och det känns skönt, även om jag inte gillar grisen, men jag kan stå ut! Jag gillar de flesta andra där och det räcker den sista tiden nu.
Grattis på 22 års dagen Everton! :)
Innan jag började jobba drog jag och Emma oss upp ur sängarna lite tidigare och gick och solade. Det var skönt, men jag fick knappt nån färg alls! Lite missnöje där ja. Tacka vet jag pyramid! Där får man vad man betalar för!  Efter att jag gått från blåvit nyans till vit nyans och Emma blivit Brun och Blid gick vi till Kiwi och köpte mat. Sen var det in i duschen och stressa iväg till flytoget som vanligt. Töligt trött jag är på att höra samma line dag ut och dag in! 
 
Sen när jag kom hem var klockan typ elva. Jag var rätt trött då men Rickard är här. Så jag gick in till Henke och Stoffes rum och kollade på film med Kim, Henke och Fredrik. Condemned hette den. Ingen Sara-film men den gick å se på! Sen ble det mera resprat med Bman, mera krångel kring denna resa har jag nog aldrig vart med om! Men nu ÄNTLIGEN är det bestämt! Jag, Bman och Jossan åker och det blir INTE Turkiet! Spanien eller Grekland blir i slutet av Augusti. Sköönt det ska bli!
Och nu ska jag sova! jag hoppas att det blir en lugn natt inatt utan konstiga drömmar och mardrömmar.
Good night!

Kommentarer
Postat av: josefin

ska bli JÄTTE KUL!!!!!!! puss & kram

2008-08-12 @ 14:55:50
URL: http://josefinhojer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0