Torsdag

Fikan med Elinor var jättetrevlig :) Det är så kul att hon är här i Oslo igen! Vi satte oss på united bakeries. Köpte en smörgås för 95 spänn! Det är hutlösa priser här. Och speciellt god var den inte heller.. men men, sånt som händer! Direkt efter Majorstuen for jag tillbaka hemåt, Tänkte att jag skulle hinna shoppa lite, men så blev inte fallet.. lika bra var väl det, jag borde spara pengarna nu verkligen. Men iof har jag inte köpt onödiga saker, bara sånt jag verkligen behöver!
Och så blev klockan tre och det var dags att gå till flytoget igen. Började fyra idag. Grisen var där i dag igen, tuggummi tuggandes och stentuff. Idag var han otrevlig mot mig bara för att han ville vara det. Helt onödigt. Det är nåt allvarligt fel på den killen alltså. Och det som var så skönt var att jag tog verkligen inte åt mig heller. Klart man blev lite paff när han spottade ur sig det, men man liksom skrattade inombords åt honom bara, han är så liten. Jag slapp han idag då han slutade när jag kom, skönt. Men mina två favoriter var kvar, trots att det var massor att göra så gick dagen bra tillslut. i början gick tiden sjuukt segt, kändes som om den knappt började, men tillslut gick det bra. Så det har vart en bra dag!
När jag gick till tåget såg jag att mamma ringt otaliga gånger och att Jimmy ringt. Mamma pratade jag med en stund, men Jimmy svarade inte.. synd för jag har inte hört av han på jättelänge. Men jag skrev sms att vi får höras av imorn istället. Och imorn är min sista dag innan jag åker hem! Det ska bli gott, och det ska bli kul å träffa pappa och Dani igen. Har inte sett dom sen innan Thailand.

Nu innan jag lägger mig och kollar på Basic instinct ska jag måla i min målarbok med älvor och féer med mina tuschpennor från penol!

Tack och Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

JAg fixar fotot så snabbt som möjligt. Är sjuk!

KRAM :)

2008-08-12 @ 11:12:12
Postat av: Linnea J!

Hej sara! vad kul att du har en blogg :) jag visste inte det.. nu ligger du på min favoritlista som jag går igenom varje dag! hoppas du har det bra i oslo! kramkram/Linnea

2008-08-12 @ 18:57:31
Postat av: josefin

Ska bli så kul på våran resa!! Det ska bli en såndär oförglömlig resa ; ) Massa sjuka grejer & så : D puss puss

2008-08-13 @ 18:29:49
URL: http://josefinhojer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0