konstiga drömmar.

Inatt drömde jag mardrömmar i vanlig ordning. Om spöken i pappas källare som inte var pappas källare utan min mormors..ja ni vet ju hur det är att drömma!
Det är en återkommande mardröm, det där med att det spökar hemma hos pappa. det är verkligen jobbigt, och det somockså är så läskigt är att om jag drömmer om något natten innan så blir det som återspeglingar i dagen efter, Svårt att förklara, men jag drömde om mormors hus, och idag prata jag med en tjej på jobbet som berätta att hon bor i ett jättegammalt hus med jättestor tomt. precis som mormors. Och hon berätta om hur det såg ut där och det lät på pricken som min mormors, Och så är det nästan jämt jag drömmer.

Snart är det dags att börja planera resan också. Jag är som sagt ledig sista veckan på jobbet och då funderar jag på att åka hem till Sverige. Ska träffa min familj igen och lämna in kameran och shoppa litegranna. Och naturligtvis åka hem till Ronny :) Till hans nya och väldigt trivsamma lägenhet! Trodde aldrig att jag skulle trivas där, men det gjorde jag! Mycket.  Ska bli gött!
Annars idag har jag vart på banken och grejat sparkonto, internetbank, Visa och försäkring! Jag gillar verkligen Nordea här, de är såå hjälpsamma och så trevliga! :)
Nu ska jag kolla på Sex and the city med Emma och Rickard!
Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: em

Lyssnar på Drain nuu, MINNEN hihi. ;D Miss U!

2008-08-15 @ 17:05:44
URL: http://emsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0