Helg!

Oj oj oj vilken dag/kväll! Min Lördag började med att chefen ringer och väcker mig klockan elva. Min lediga dag! Och vill att jag ska komma in och jobba från ett till halv nio. Jag sov nog fortfarande då, och var inte alls sugen på att komma in, för jag var vaken till sex morgonen innan med Kim. Men jag kunde inte säga nej så jag for in och jobbade. Trött var jag men det gick, jag var lite trött på allt den tiden på jobbet. Känns skönt att slippa det snart! Sen direkt efter det var det bara att bege sig hemåt där partyt redan var igång i vanlig ordning, jag väntade på att Helena skulle komma men hon gjorde det ikke. Jossan var här och det blev att jag följde med Emma och Jenny till Sam. Där var även Joanna och Lina, Lina har jag inte sett på år! Kul och se henne igen :) sen skulle vi vidare till Stereo som ligger precis bredvid De Villes. Kändes inte lika lockande att gå in på stereo utan jag och Joanna ville hellre på De Villes. Emma, Joanna och jag sa att vi går dit istället! Och där var mina kära familjemedlemmar Stoffe, Kim och Sebastian. Meget kul! Kvällen var bra och det blev kalas! Sen vid tre gick vi hemåt igen, skulle efterfesta, men blev inte mycket med det. Joanna gick hem vid fem och jag kim och Stoffe satt och tölade till sju. Emma hade däckat med mobil i hand och ett halvt skrivet sms :P

Och så kom Söndagen.. vaknade vid halv två av uttorkning, Emma var redan vaken, strax efter att ja vaknat så kom Helena förbi och resumerade hennes Lördagskväll. Sen direkt in i duschen och en panodil. Får sån grym huvudvärk alltid. Och så blev det lite mat. Helena hade en baguette med sig som vi delade systerligt. Sen satt vi på rummet och pratade och skrattade åt "skogsturken" bl.a och hade tjo och tjim. Chokladsugna var vi allihopa så vi drog med oss Kim och Sebastian till Bunnpris. Enda affären som har öppet en Söndag! Hann med tre regnanfall på vägen hem! kycklingkebab från Habibi blev också, ingen hitt tyckte jag som inte liker pommes frites. Pommes frites i en kebabrulle?? Och så blev det soffan :) Våran nya goa soffa, som tyvärr är lite trång, men såå skön! Och massa film
Filmer som sågs:
* Benchwarmers
*Sunes sommar
* Win a date with Tad Hamilton
* D.O.A
Och nu är klockan halv två, jag ska försöka sova tills jag vaknar! Jag börjar ett i morgon...
Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: em

Ring mej hjärtat! =)

2008-08-05 @ 14:40:19
URL: http://emsky.blogg.se/
Postat av: josefin

vi undrade just var ni tog vägen den kvällen!! haha. men då vet jag ju nu :D hoppas ni hade kul. kommer kanske upp om en vecka igen. då blir det party & Du ska med : ) puss

2008-08-08 @ 13:04:05
URL: http://josefinhojer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0