shopping!


Onsdag idag och jag har varit ledig. Hur skönt som helst! Emma och jag låg och snoozade i över en timme i morse. Vi var så lata och trötta så det är inte sant. Hur som helst, Emma for hem till Sverige i dag med Rickard och jag ringde till Elinor och träffade henne. Vi var på stan och jäklar vad jag har shoppat idag! :) Jag mår gör jag. Då kameran fortfarande är kaputt blir det inga bilder, men hur som helst, jag köpte två bikinis från H&M. En Leopardmönstrad med rosa kanter och en svart bikini med trekants BH. Jag köpte en likadan förra året fast den är rosa. Super nöjd! Och sen blev det en jättefin svart tunika från Vero Moda. Tittade på en liknande i början av sommaren, men den fanns inte kvar nu. Sen blev det hårsprej från got 2 B, smooth ´n chic, sminkpennvässare, ögonbryn/frans färg, en make up svamp, salt scrub och shower peeling, näspiercingar och pärlörhängen. Elinor och jag ska blir tränarbuddies nu och imorgon ska vi till SATS och köpa kort. Sen solning efter det. Fan va skönt och komma igång igen :) Sen när jag kom hem var Helena här på besök. Vi och Kim och Sebastian kollade på Euro trip. Ganska rolig film. Sen blev vi sugna som satan på kladdkaka så vi gick till Kiwi och skulle köpa grejer till det, men då det inte fanns, så blev det en färdig mix. Men gott blev det! Sen efter det gick jag in till mig. Hur trött som helst har jag vart hela dagen. Lite jobbigt, men det går. Ska snart lägga mig och fortsätta läsningen i "Det". Såå spännande.
Förhoppningsvis blir det en bra dag imorgon! Ska först till ambassaden och hämta mitt pass!
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0