December

Tiden går fort och nu är det inte länge kvar tills det är ett nytt år. Hoppas att det året blir bättre än det här! Sommaren var jättebra här i Oslo, men guud vad deppigt det är nu på vintern! Och nu ska alla flytta ifrån mig om ca tre veckor. Jag är kvar ensam sist. ENSAM KVAAAAAAR! Det är tur att jag har Oskar kvar till sist iaf. Snart ska jag åka hem till Sverige och kolla upp ryggen, det var två veckor sen nu ungefär som det hände. Men ryggen känns av fortfarande dessvärre... Och grattis till min stora lillebror som fyllde 19 år igår. :)
I Tisdags var ja på konsert, bullet for my valentine, inte riktigt min musikstil men guuuud va snygg sångarn va!
Och till helgen blir det brakfest hela helgen, först på fredag, sen ska jag och Joanna ut på lördan och ragga rockers och sen på söndag blir det Volbeat med Kimmen. Ska bli kul :)
Ha det så bra allihopa!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fick du mitt sms? Jasså ska ni de. Jag ska dick ha en nykter helg så jag få tacka nej :) En annan gång vetdu! Så hur går det med jobbet? Trovs du? Jobbar dygnet runt... Ja nu var dte længe sne vi sågs. Ska du till kd nått snart føressten? Puss

2008-12-04 @ 19:14:22
Postat av: sandra

ring mig imorgon på dagen om du har lust att ses nått. Puss

2008-12-06 @ 00:20:43
URL: http://sgsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0