21/7

Och så ska man snart iväg och jobba igen då. Jag var ledig igår och det var så himla skönt! Man glömde nästan bort jobbet helt, idag känns det som om jag inte vart där på görlänge. Men det känns tungt ändå att gå dit...Igår var det en bra dag. Jag vaknade av att dom ringde mig från jobbet och undrade om jag inte kunde komma in och jobba extra mellan tre - fyra och nio. sen ändrade han sig och sa att jag fick hemskt gärna stanna kvar till rlva om jag ville. Vill och vill? jag vill vara ledig på min lediga dag! Jag sa att hitta han ingen annan som kan, så kommer jag in. Han blev nöjd så men han ringde inget mer sen.
Så grejade jag med min cv och ringde till Juan. Jag mailade över den till honom. Tack för att du är så snäll! :)
Hoppas verkligen att det går bra :)

Vart grymt sugen på caesarsallad ett bra tag nu, så jag gick till mcdonalds och unnade mig en sån. MM den kn-----e mun den! ;) Sen när jag kom tillbaka så satt de och kolla på film, jag fastnade jag med. The hills have eyes var på och ibland var det lite svårt å äta samtidigt för människorna i filmen är så vidriga. Så ringde Fredrik, han och Jimmy skulle komma över och hälsa på. Kul :) så kom de en sväng och Jimmy fixade byrålådan som emma i all fyllehast råkade braka i lördags. snäll han.
sen blev de chilledill resten av kvällen med Jane Emma och Kim, choklad, msn och mean girls.
En bra dag helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0