22/7

idag när jag och Emma vaknade lyste solen in på oss. det var tydligen jätteskönt väder ute. Lite ångest över att jag bara hunnit bada en enda gång den här sommaren. Men det ska bli fint hela veckan här har jag hört och jag är ledig igen på Torsdag så då ska jag iväg och bada om det är fint! Emma och jag tänkte gå till parken vid Jenny och sola, men kom fram till att det hinns inte med. Hon börjar fyra och jag börjar fyra. Hon gick och solade på Brun och blid, jag kör med fejk istället. 
Om en timme går jag till tåget som går till gardermoen. Usch.. känns i hela magen.. jag vill inte... men jag överlever nog idag också! :) och nu ska jag duscha!
Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Em

Eller hyyr & det va det oxå mihi. ;D

Joo jag vet, därför jag skrev att jag ville se dom...men ja det får bli nästa år Frickan...då jävlar bär det iväg. :D Vi får boka en biljett redan till hösten lr nöe.

Desamma, Pusshej!

2008-07-23 @ 18:27:13
URL: http://emsky.blogg.se/
Postat av: josefin

allt är bara fint med mig. de va ju ett tag sen så det blir kul & se dig också.. ska du möjligtvis till karlstad i helgen (ytp nu) hehe puss puss

2008-07-26 @ 13:15:56
URL: http://josefinhojer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0