Torsdag

Så ska man iväg idag också och jobba till sent. Från fyra till halv tolv.  På ett sätt är det skönt, för då är jobba det enda man gör. Man hinner liksom inte göra så mycket mer av dagen (fast idag så ska jag och Emma sola lite innan, hon börjar också fyra ) Så himla varmt och fint väder.
Och nu på Lördag åker jag hem igen. Enda chansen jag har att städa ur lägenheten. Ska försöka övertala chefen att jag får åka hem nästa eller nästnästa helg också. När jag frågade så sa han att det var vanskligt, men jag skulle återkomma. Synn att jag inte förstår norska så bra... måste bli bättre på det! Jag vet vad vanskligt betyder, men mycket annat är så svårt!
Man får absolut inte ta ledigt om det inte är för bröllop eller begravning. men jag tycker att det är ett bättre skäl att få ledigt för att flytta än för att gå på bröllop!? men det är jag det.. Men vi får väl se, annars skulle Mamma och Matts hjälpa mig så gott dom kan nu Lördag och Söndag. Så vi får se hur detta går..
Så har jag bestämt mej också, jag stannar inte längre än till September. Sen flyttar jag hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0