Onsdag

På min lediga dag hade jag trevligt. Först så solade Jag Emma och Jenny på Brun och Blid. stora härliga solarier, dock dyrt! Sola i en kvart, blev röd i ansiktet. Sen skulle Emma iväg till Rickard och jag och Jenny gick till Grönland och mötte Juan. vi satte oss och fikade på Venner (restaurang nedanför dom ) Sen såg jag deras lägenhet för första gången. Mysig! sen gick jag och Jenny ut med vovven Pappi på en rätt lång promenad. (Såg han idka oralsex med pen hona,) Sen gick vi tillbaka med han och sen gick vi och mötte Johanna på busstationen. Vi skulle ta en kaffe innan hennes buss gick hem. Vi satte oss på två kockar nedanför mig och Helena kom också och gjorde oss sällskap.
Och sen kom Juan igen lite senare. Jag upptäcker att jag inte har med mig hemnycklarna och Emma var ju på frierier med rickard så de blev lite knövvligt med hur vi skulle ta oss in och lämna johannas väskor. men vi har tur och Juans kompisar sitter innegården. de öppnar grinden och Johanna får ställa sina väskor hos dom. sen träffar jag Anna som bor i lägenheten och hon lämnar dörren öppen. Bra! sen satt vi och åt lite och pratadebort tiden så Johanna missade båda bussarna hem Hon stannade kvar hos mig den natten. helena gick hem vid elva och Johanna Jenny och jag gick vidare till peoples och fikade lite till. Lite hög ljudvolym, jag hörde knappt ett ord av vad dom sa. Sen vid ett eller nåt gick vi hemåt, men först in på 7eleven, skulle ha nåt (trumpeter överallt) blev lite av varje, sen fixade Jenny in oss genom grinden på ett smidigt sätt då jag fortfarande var nyckellös. hämtade grejerna hos Juans kompisar och sen knackade på, på min lägenhet, anna öppnar och lånar ut sin nyckel. Snällt! vi följer Jenny hem och tar farväl. sen går vi hem och svullar och ser på jordens töntigaste film bring it on med kirsten mongo dunst.. Väntar på emma som kommer hem vid halv fyra. sen drar efterfesten igång, men det var inte vi utan några andra i lägenheten. Kul att hon kom och stannade kvar! Hemkänsla.


Kommentarer
Postat av: josefin

hej gumman allt bra?? ska nog upp till oslo den 1,2:e augusti. lust att parta då?? pusspuss

2008-07-18 @ 21:53:53
URL: http://josefinhojer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0