hoppas!

Ååh jag hoppas verkligen att jag kan följa med utomlands nu sista veckan i Augusti! Jag pratade med min chef om det redan igår, och jag frågade en extratjej om hon ville ha mina timmar för den veckan, hon kunde ta alla utom Torsdagen...hm... hoppas att det finns någon annan vänlig själ som kan ta den torsdagen åt mig. Men så är ju också problemet att vi inte vet vilken dag den vecka som vi ska åka på. Det sätter ju käppar i hjulet för mig. speciellt med tanke på att min arbetsplats nästan är omöjlig att få ledigt på. För nu måste jag ta ledigt även veckan efter den eftersom jag inte vet när jag kommer hem, men jag sa det till henne att hon kan få hela den veckan av mig också. Om hon vill ha den och om chefen går med på det.... hoppas att han gör det!

Hoppas verkligen att jag kommer iväg, jag skulle bli så besviken och ledsen om jag inte gör det...

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej! Jag håller på att fixa med designen.. men det kommer se konstigt ut nån/nåra dagar.. men håll ut ! :) Var inte o ändra nått i designen!



2008-07-30 @ 17:04:46
URL: http://francesbean.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0