Pess

Snart orkar jag ärligt talat inte mer. Jag är verkligen nere på botten och simmar nu. Varför måste allting hända samtidigt? Tjugo dåliga saker på bara några timmar, nästan hela dagen igår gick åt helvete, t.o.m. min telefon pajjade och bröt sig när jag väl hade hittat den.  Men man ger inte upp hoppet om att det ordnar sig. Nejdå. Och så kommer dagen nu när jag äntligen har kommit hem, allting gick bra tillslut.  Tills jag upptäcker att när jag väl är hemma så har jag inte hemnyckeln med mig. Snart måste jag ta mitt liv. Men det ordnade sig det med, som tur var. Skulle följt med Sandra och Sara ut på sommarplaza, blev det nå med det då? Nejjj för Frick har glömt leget i Oslo. Så det blev inge sommarplaza för mig. Inte hela världen men ändå!!! Så töligt att det bara ska gå snett hela tiden.
Jag orkar inte med sånt här. Varför kan saker inte bara flyta på och bli bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0