So long flavours!

Som ni ser så har min snälla bardomsvän hjälpt till med designen på bloggen. Så fint det blev!
More good to come!
Igår sa jag upp mig från jobbet! Det kändes fruktansvärt skönt! Som en stor betongklump lossnade från kroppen. Var en obeskrivlig känsla faktiskt. Kanske låter väldigt överdrivet och så, men det var det bästa jag gjort på länge. Det har verkligen känts som ett fängelse, du är fastkedjad på de där små kvadratmeterna, det är trångt och jävligt, du får inte smita iväg fem minuter eller göra små naturliga ärenden... men om tre veckor är det över :) Då kan jag be grisen fara och flyga. Då hoppas jag att det andra jobbet har ringt mig men har de inte det, så får jag söka nytt! Svårare än så är det inte och jag vet att det kommer att ordna sig till slut. Men detta innebär också
att jag kan följa med utomlands! Guuud vad gött!
Det vore att bada idag, vädret här i Oslo är hur skönt som helst.
Nej nu ska jag träffa curry, hon ska låna min plattång och hårblås!
Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Kul att du tyckte om designen :)



Vi har köpt en på norrstrand :)

2008-07-31 @ 12:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0