sommar :)



Sköna sommar :) Äntligen får man sin dos av solsken. Idag har jag haft ganska fullt upp. Skulle till polisen och greja mitt pass. Efter lite omständigheter så lyckas jag med det  iaf. Emma fick följa med och intyga att jag är jag eftersom saraklappträ glömde leget i norge. Men jag får det skickat till norge så det är gött. vill inte ha nån mer utskällning av chefen...
Annars har jag lunchat på maché med paula och två av hennes vänner. Jätte trevligt. Blir till och köpa caesarsallad där i fortsättningen. Himla god! Sen har jag dratt omkring på stan med Emma. köpte nya piercingar och nya örhängen plus ett schampoo från bedhead. Dumb blonde hette det. passar ju in på mig eller hur? :P Sen så for jag hem och sen till pekås och handlade lite mat. och boka tvätttid, fick på lördag kl åtta. utmärkt! Och så ska jag ta mej en promenad lite senare när det inte är så varmt ute. SKulle gått ut och gått med johanna men det blev inge med det. Så jag går själv med min vän mp3:n istället :)  Nu ska jag tvätta håret med mitt nya schampo!
Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: E

Jaa & det va himla kul å få komma trivs ju så bra med min andra familj. Synd bara att inte Tomatos å Dani va där, men får träffa dom en annan gång.=)JAAA det MÅSTE du & så måste du hänga med ner till syrran i malmö å hälsa på nån gång oxå. :D

Såg Sex and the city, svin bra va den.:)

Tack själv stumpan, ah super duper trevligt.

Vi hörs sen! Pussipussiii.

2008-07-03 @ 20:23:44
URL: http://emsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0