soool :)

uuh! jobbigaste dagen nånsin idag tror jag! Bakfull som satan tog jag mig ändå upp ur sängen. jag och "familjen" va ute på galej igår.
men men det gick väl bra ändå, trots att jag missade tåget!! Med klump i magen och nära till gråten ringde jag till jobbet och som tur var, var det Everton som svarade och jobbade, Han är såå snäll! Han sa så lugnande och vänliga ord att jag nästan ville trycka ut huvudet ur hans telefon och ge han en puss på kinden.
i början var jag helt säker på att jag inte skulle överleva dagen, men resorb och imsdal gjorde det uthärdligt. Och idag jobbade petri igen, snällaste på bygget. vart en bra mycket dag så med andra ord.
sen när ja slutade så skulle jag o emma åka och bada. Vi gick till hamnen och irrade runt en stund, men till sist kom vi rätt och tog en båt ut till gräsholmen. Jätteskönt å sola, men vattnet var brunt och bottnen full av sjögräsiga musslor och stenar... blev inge bad där kan ja lova! men skönt ändå! :) sen vid åtta for vi tillbaka, gick och köpte isglass och sen gick vi hem. En skön dag :)
Och sen lite resprat! utomlands blir!

längtar tills jag får min kamera tillbaka så jag kan slänga upp lite bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0