Dålig dag blev till bättre dag.

Mm härliga tider det är nu. Blir så trött på motgångarna som blir hela tiden.. ska jag bara drite i allt och packa mej hemåt igen? Ibland känns det så. Men jag vet ju att det ordnar sig tillslut i alla fall. Men det är så jobbigt när allting går emot en. Idag orkade jag inte hålla masken längre.

Jag har btw bytt jobb nu, från ett dritställe till ett värre dritställe. Jag mår gör jag.  Men kasnke det bara känns så just nu efter som jag har haft en shitty day idag.

Men så anlände jag i Oslo igen efter jobbet och träffa G. Det var roligt! Så imorn bär det av hem till Sverige igen med henne. måste styra ett pass.. men men sånt som måste göras.
Och så ska jag köpa mej nya cambridge soppor också när jag kommer hem.. Och inviga det nya läppglanset som ligger och väntar hemma på mig :)  det är tur att det finns små saker som kan göra en så lycklig!

den är äntligen min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0