Dan före dan

I Fredags jobbade jag på plaza och sen följde jag med dom ut. Först hem och byta kläder osv och sen tillbaka. Det blev jag, Emma, Patrik, Daniel tror jag han heter och hans kompis från Skåre som jag kände igen. Vi gick först till harrys men då var det bara jag Emma och Patrik. Det var trevligt. Sen gick vi in på Harrys och där träffa jag Kim. Kul å se han igen. Kvällen blev bra och det var roligt att gå ut med dom. Jag har ju inte följt med tidigare.

Igår gjorde jag sista kvällen på plaza. Känns lite sorgligt på nåt sätt då jag trivs så bra. Men det var roligt igår iaf, jobbade med roliga personer så det gick bra. Men det blev jättesent, jag lät Pontus gå tidigare för att han såg så ledsen ut och ville hem så jag blev kvar där till kvart i tre. Men det gick så bra så ändå. När jag kom hem så började jag städa faktiskt litegrann för att Magnus skulle komma idag (söndag) klockan fyra och ha visning på lägenheten så lite panik fick jag att jag måste hinna få städat och så. Men så vakna jag idag och ser att jag fått ett sms av han där set står att visningen är inställd till en annan dag.  Då kunde jag andas ut!

Idag är det Söndag som sagt och imorn ska jag flytta. Jag har inte förstått det än och jag börjar få lite kalla fötter känner jag. Vet inte om jag vill längre. Nånting säger mig att jag kommer flytta hem igen så fort som möjligt. Men vi får väl se hur det blir. Snart kommer pappa och hämtar Tuvis och sen kommer fia och vi ska ses en stund. Jag blir ju borta på hennes 25 årsdag....känns väldigt synd faktiskt.  Men men, det får jag svälja och jag kommer att fira henne när jag kommer hem igen :) Sen ikväll ska jag ta en promenad med Malin. Det behöver jag, jag känner mej ful och plufsig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0