Födelsedag II

Och nu har jag kommit hem från mamma. Det har vart trevligt, synn bara att vädret är så dumt.. kan jag ej minnas att det brukade vara så regnigt på midsommar förr i tiden när man va liten och fyllde år. Växthuseffekten antagligen..
Men men vi satt på mammas och Matts nybygda inglasade veranda och smaska mat och tårta. Jätte trevligt. Lilla Tuva vågade sig inte fram så hon höll läger under kökssoffan hon. Så liten och rädd för allt. Mamma har ju en Golden Retriever och två bondkatter, men dom brydde sig inte om Tuva, men hon fräste och var ilsk.
Sen fick jag massa paket, mycket smycken som jag önskat mig :) Och tre böcker så jag har nåt att fördriva tiden med där borta i Olso. Jag är så nöjd och glad, tack allihop :)

Och nu så väntar jag på att Ronnie Rockstar ska komma förbi mig i ett vrålåk och dra med mig till metropolen Kil. Ska partaja lite.

Då min kamera är trasig så har det inte blivit några bilder...tråkigt tråkigt..
Nej nu ska jag göra mig iordning! Häij!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0