hem ljuva hem.

Det blev varken fina eller hemska drömmar inatt. Ganska skönt å slippa drömma! Dessvärre försov jag mej! Jag blev en halvtimme sen. Ringde till jobbet och sa det, det var Gonzales som svarade. En mycket otrevlig liten spansk man som lyssnar dagarna i ända på 70-tals disco, eurodisco och diverse 90-tals pop. Jag trodde jag lämnade spice girls med kim på Rondellen, men icke! Här lyssnas det på say you´ll be there också. can´t stand it! Alla på jobbet har varnat mig för han och idag fick jag tre tutingar. jag blev sur men det visade jag inte. Jag tål inte översittare som vill va nåt de inte är. chef.
Och idag tog jag farväl av Li. hon åker hem till Blekinge på Måndag då jag kommer tillbaka hit till Oslo. Känns tråkigt, hon är så rar. Men vi skulle försöka ses nån gång iaf sa vi. This was my day, och om en timme och femtio minuter så far jag med säfflebussen hem. När jag kommer hem så är det första jag ska göra är prata med vännerna. Ni vet inte hur mycket jag saknar er!
nej nu ska jag duscha! vi snakkes, klem.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej min vän! jaa det känns jätte skönt, hur går allt för dig i Oslo? har ju inte pratat med dig någonting på senaste. Jag har inte haft någon mob den senaste veckan för att jag bytt till operatör! Så nu har jag ett tillfälligt nr i ca en vecka framöver sen får jag mitt vanliga igen. Klart vi ska ses, vi kan väl försöka med det till veckan? eller om du kanske har lust med bio på lördag? :) premiär på sex and the city då, tror jag om det inte var söndag. Jag smsar äver mitt nr.. ha en mysig midsommar, saknar dig! PUSS.

2008-06-19 @ 23:38:18
URL: http://johannabjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0