Min högsta dröm???

jag blir otroligt upprörd över en grej som hände vid halv fem på morgonen en Tisdag här Oslo. Jag ska gå till tåget för jag börjar jobba fem. Går som vanligt ner till Tunnelbanan och den "underjordiska" vägen så att säga till tågstationen. (Man kan också gå över en gångbro) Men jag går alltid den vägen för att den känns snabbast.  Väl i trappen står det ett gäng karlar eller snarare sagt pojkar mellan 25 och 35 kanske. Fulla är dom och den första tanken som slog mig var att dom såg snälla ut för någon eller några av dom höll i blombuketter. Den tanken försvann lika snabbt som den kom över mig då en av dom i snuskig backslick ifrågasätter om jag har våldtäktsfantasier. Han menar att det måste ju  tjejer ha som går ensamna där. Det var inte en jävel där förutom dom och jag. Eftersom han va norsk och full så hörde jag inte allt vad han sa till mig men ordet våldtäktsfantasier nämndes minst tre gånger. Jag muttrade bara nåt och gick så fort jag kunde där i från. "Du måååå svaree! Du mååå svaree!" skriker jäveln efter mig och det lät som om dom började komma upp bakom mig. Så jag skyndade mig på! Det var verkligen inte en enda människa där eftersom det var så tidigt så affärerna runtomkring var stängda också. Man blev allt skraj!

Ska det behöva vara såhär? Ska man inte ens kunna gå till jobbet som tjej utan att få höra sånt här? Ska man behöva beväpna sig med diverse saker så fort man går utanför dörren? 
Neeej men det är klaaart att jag gick där i mina snygga arbetskläder i den där myyysiga trappen och hoppades på att ett gäng fula gubbar skulle hoppa på och våldta mig! Vilken jävla idiot...
Hade jag vart lite tuffare så hade jag tryckt gaffeln i ögat på honom. Det borde fan vara skottpengar på sånna som säger sånt! Jag hoppas att han åker fast för nåt  och blir våldtagen själv i fängelset, är han lika kaxig då? 


Kommentarer
Postat av: E

VELLAA TOMELELLAA...haha har fått de på hjärnan. ;p

Ja det va trevligt. =) Försökt få tag i dej som fan men inge svar, såg att du hade ringt igår kväll men sov då...as trött. Miss U too, kanske slår en pling sen! Läste ditt inlägg nyss btw, vilken jävla idiot...ens att man gör så?? ILLA. Hörs kanske sen då. :) Pyss /din fudge.

2008-06-30 @ 13:28:21
URL: http://emsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0