Tråkigt...

Nu är jag här i Norge och ÄNTLIGEN funkar datorn. Krånglat lite men det gör inget. Idag var jag på brandkurs uti ingenstans. ett ont måste för att jag ska få ett sånt där nyckelkort. Kändes rätt värdelöst. Jag somnade till ståendes. Det luktade surt , solen lyste på mig i ögonen, försöka lyssna till en man som pratar norska i väsenet av massa lyftande flygplan. Höll på å svimma. Jag fattade en mycket liten del av vad karln sa. Men jag fick släcka en liten eld med brandsläckare. Så nu kan jag det. Men stå för resorna fick jag göra själv. Kändes jobbigt att slänga ut med två hundra norska på det där...men men jag överlever nog.
Idag har jag iaf bestämt mej för att säga till att jag vill byta jobb. eller arbetsplats. Jag trivs bra med tjejerna som jobbar där, de är jättegoa, men jag spyr på sysslorna! Jag är trött som satan på att torka upp efter andra. Jag víll mycket hellre jobba i taxfreen, men jag får se vad som finns.

sen direkt efter branddreten så for jag hem och greja lite, träffa emma som började två, och sen for jag hem till G en sväng. Lilla gumman, tänker på dig.  Himla kul att hon är här! Men hon åker hem imorn tidigt, tycker jag är tråkigt, hade velat åka hem med henne. trist som fäen och åka själv! Jag drar på Torsdag eftermiddag jag. Ska bli skönt att komma hem igen.
Ingenting är sig likt längre när värmlandskillarna flyttat ut. Jag hoppas att de som flyttar in i deras gamla rum är lika . I miss you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0