Midsommarafton


Och idag är det midsommar afton och jag har haft fullt upp hela dagen! Ställde klockan på sju ifall det fanns nån tvättid mellan åtta och tolv. Tror du? Klart det inte fanns, finns aldrig tider i den där jävla tvättstugan. Nästa gång jag flyttar, då ska jag fan köpa en tvättmaskin! trött på det här nu. Fick istället mellan fyra och åtta varav en halvrtimme har jag redan missat.
Sen somnade jag om och vaknade av att våra värsta år va på teve. saknat den serien :) Sen upp och duscha, sen skulle jag springa på stan. Vikentunneln var överfylld med vatten så jag fick gå vid löfbergslila istället och det spöregnade! Tur att det finns papaplyer! (trots att mitt vek sig utåt haha )

Stan va stängd, men bergvik var öppet och precis då kom en buss dit som jag hoppade på. Handlade grejer på ica, sen gick jag tillbaka till min gamla arbetsplats och hälsade på dom. Det var kul å se dom! :) Annsofie och Kim jobbade. De såg trötta ut båda två.  Stannade i ungefär en halvtimme, sen var jg tvungen att gå för Johan skulle komma hem til mig med öl. Skulle in på affection först innan bussen gick, såg att min syster jobbade också. Sprang in en sväng och pratade med henne. Hon var arg på alla kunder som var där idag! Förståerligt. Sen efter det in på affection och köpte smink och skönhetsgrejer för nästan 700... dyrt!!!!!!! Sen hem och möta johan, sen göra mat. Ingen midsommarmat för min del, men det blev fläskfile istället. gott det med! Och nu ska jag ner i tvättstugan från helvetet och tvätta! OCh efter det blir det party med brudarna!
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0