Tillbaka i Sverige

Nu har det gått en och en halv vecka sen jag skrev här, jag har flyttat till Oslo nu. Jag har börjat på flygplatsen. Redan trött på alla människor. (läs kunder!)  Jag har fått utskällningar på alla möjliga språk, vissa är från stenåldern så de kan inte engelska. Jag har nu i allafall bestämt mej för att stå ut i tre månader.  Så får vi se sen hur det blir med allt. Men de jag jobbar med är jättegoa och det är det som gör arbetsplatsen ändå. Så kan kunderna skita ner sig sen.

Och lägenheten :) När jag först kom dit så trodde jag inte mina ögon. Har inte sett nå risigare.(bilder kommer) Men rummet vi fick är bra och stort. Om man jämför med andra rum som jag vart inne i så har vi det jättebra. Mycket plats och så. Skönt. Och de andra människorna i lägenheten verkar jättesnälla så jag har inget att klaga på, förutom att städningen är sisådär. Hittade fina bruna bajsränder i ena toan häromdagen. Trevlig överraskning sådär på Torsdagsmorgonen.
Vårat rum ligger vid toaletterna och duscharna. De andra rummen ligger liksom på andra sidan lägenheten. Det är ganska skönt att det ligger lite enskilt, man får lite av sin privacy ändå. 
Nej men så hittills har allt gått bra. De tre jag lärde känna bäst flyttade igår. Det var tråkigt. Gillade dom skarpt. Men vi kommer nog stöta på varann igen :)
Jag åkte hem igår, så himla gött att komma hem! Ska bli så roligt att träffa vännerna igen! JAg har saknat er massor ska ni veta! Så idag blir det först hem till pappagubbe och träffa han och resten av familjen innan de drar iväg te Thailand. Sen blir de "fest å fylla, nu lägger vi verkligheten på hylla" (citat från Daniel? :D) Ska bli kul å gå ut igen!
Nej nu ska jag åka! Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Oj! Det där lät ju sådär lagom bra i Norge :O Fy!



Inväntar bilderna ;)



2008-06-15 @ 22:38:31
URL: http://francesbean.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0