Födelsedag :)



Och idag är det min födelsedag :) Hurra hurra hurra.
Snart ska jag först hem till pappa och hämta och mata lilla Tuva. Åker bil med Fia och Micke. Och sen ska jag faktiskt fira den hos min mamma i Molkom. Känns lite konstigt och fira den nån annanstans än hemma. Har ju alltid firat den hos pappa förut, men han är ju i thailand med dani nu. mamma är så snäll och har bakat tårta och grejer åt mej :) Lilla mamma är så snäll :)

Fia och Micke kommer vid ett tiden. Så jag får se till att ha tvättat bort gårdagens Party innan dess. Men nu orkar jag knappt röra på mej, är så trött....
Det var kul igår förutom att min kamera som var dyr gick isönder. Det värsta va att jag brukar alltid ta med mig väskan vart jag än går, men inte igår, jag skulle bara på toa men jag vet att jag tänkte "ska jag ta den med eller lämna den under bordet? Äsch, ingen som tar nåt, jag lämnar den!" Skulle jag inte ha gjort för när jag kom tillbaka var den helt paj. Skärmen har spruckit och läckt ut om man säger så.
Hoppas nu att jag hittar kvittot och garantien, för då får jag ut en ny förhoppningsvis, för jag vet att jag köpte en sån försäkring.

Vi var hemma hos Emmas och J:s vänner Josefin och Gurkan. Träffa Peter Johansen igen, inte sett han på gör länge så det var kul å se han igen :) Sen var Bellas Peter där med några kompisar och en massa folk jag ej kände igen. Lite senare kom Bella och Josse som hade vart på Bomstad under dagen och kvällen. Bella var jättesöt i blommig klänning :) tänkte ju ta kort på henne  men det var försent :/ Och till sist kom min kära vän Bman. Hon hade stannat kvar hos Bellas släkt därute längre :) Söt hon. Jättekul och se henne igen då vi inte har setts eller pratat på veckor nu!
Så det var en kul kväll iaf :) Inte så sent, jag och Bman gick hem strax efter två tror jag.
Nej nu måste jag göra mig i ordning! Ska firas födelsedag nu.  Klem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0