Ännu en dag.

Jag måste erkänna att jag har varit slarvig med bantingen. Ganska rejält. Men jag är ändå nöjd med vad det har gett mig.  Och jag vet att det kommer gå bättre. Idag ska jag iväg till Ann igen och köpa nya milkshakar, mamma är så gullig och gav mig pengar till det och till en shaker så jag kan hålla på även på torsdag då jag drar till Norge igen :)
Har lite ångest över vad vågen ska visa... jag räknar inte med nåt faktiskt. Bara jag inte har gått upp så är jag nöjd! But time will tell... sen ska jag också till forex och växla in pengar till norsk. Bara det inte är samma jävla idiot som sist som gav mig danska femmor i stället för norska! Gör arg blev jag.
Jag tycker det är kul på plaza. Var där idag igen på frukosten och jobbade med Gina ( chefen ) och Sofia Haglund. Dom är så snälla :) Kul att jobba med Sofia!
Nackdelen med plaza är att det finns choklad i skafferiet! Två st slank ner i magen på mig idag, men Sofia sa en väldigt enkel men betydande mening. "Men det är det väl inte värt nu när du vart så duktig?" Min hjärna är konstig, ibland krävs bara enklaste ord för att jag ska inse vad jag håller på med och ibland spelar det ingen roll vad någon säger. Jag lurar mig själv hela tiden och tänker att bara en bit inte gör något... så himla dum är jag.  Jag fick jättedåligt samvete för att jag förstör för mig själv. Varför kan jag bara inte låta bli???!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0