Återträff :)

image20

 
Först och främst vill jag säga att det är min mammas födelsedag idag. Grattis lilla mamie:) Idag ska det svullas och ätas smörgåstårta som jag och mamma gjorde tillsammans igår. (bilder på skapelsen kommer) Vi har varit mycket med varann den senaste tiden och det har varit jätte trevligt. Vi ses ju nästan aldrig annars, så det har vart mysigt att komma ut lite på landet till mamma, lugnet,  vovven och kissarna. Så klockan fem ska jag dit. Innan det ska det tvättas och plockas iordning lite. Har även fixat personbevis på skatteverket idag och växlat in mera pengar till Nörsk.  
Sen ringde Elinor :D Hon har nu kommit hem från Australien och vi ska ses lite senare ikväll och ta ett glas vin eller nåt. Ska bli så roligt att träffa henne!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul att du æntligen kommer ivæg! kan tænka mig att det kænns jætte bra. Jag ringer på måndag nær jag kommit hem.. kanske vill med och træna kiyoga på kvællen? :) Pusspuss

2008-05-29 @ 09:56:44
URL: http://johannabjorkman.blogg.se
Postat av: Lovisa

Vart bor mor din nu? :) Jag trodd ehon fortfraande bodd epå trysilvägen

2008-05-29 @ 17:11:23
URL: http://francesbean.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0