Bad hairday

Jag hatar min hårfärg!! Den är så jefla dassig och görgul! Egentligen borde jag inte, men jag har en superblondering hemma som jag tror jag ska slänga i, men tänk om jag ångrar mej? Jag har kämpat så för att få bort det gula och betalt många pengar för att få håret att se bra ut. Men jag trivs inte! Johanna ska hjälpa mig sa hon, och då blir det säkert bra.
Speciellt sugen på att göra det superljust blir jag när jag ser min gamla granne som är sååå fin i håret :)

Idag är det Tisdag och jag var på min veckoliga viktkoll och vågen gjorde mig glad även denna gång. Ett kilo till har försvunnit från kroppshyddan . JAg har alltid lika mycket ångest när jag sitter där i väntrummet. (idag var det en fetis som gick före mig i kön!!!) grrr..
Men ett kilo på en vecka är inte dåligt tyckerr jag :) JAg är så nöjd så!

Mer positivt i livet är att jag äntligen ska på anställningsintervju i Norge! De ringde mig från Gardermoen så nästa Torsdag bär det av till Oslo igen.  Nu får jag hoppas på det bästa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0