Dålig vecka - Nya tag

Som jag skrev i förra inlägget har bantingen inte gått bra alls den här veckan. Usch vad jag har ångest.. det som gick så bra.. Ska väga mig nu på Torsdag igen, jag tror att jag snarare har gått upp än gått ner.. Först var det valborg, då fick jag äta. Sen var det kalajs i helgen hemma hos pappa, blev att jag åt mat då med..även godis.. sen blev det jobb på Rondellen igen, mat och den där förbaskade godisskålen som jag hoppas varje gång jag är där att nån har ätit upp men icke.. det stod fortfarande där och skrek åt mig att jag skulle äta. JAg kan verkligen inte hålla fingrarna borta när det står framför mig! Ångest ångest. Så kom Oslo och då var det omöjligt att bara dricka milkshakar, Först åt vi Thaimat, åt bara nån tugga av det då det gjorde ont i magen för att det var så starkt. Tyvärr blev det en cola till, men det var inte meningen. Ville egentligen ha vatten. Sen fick vi gratis smoothies på stan. Bara frukt inga tillsatser så det var väl inte så farligt kanske. Sen ville Jessica fika, och det va ett tag sen vi åt så då blev det en liten wrap med lax i och en kolsyrat vatten. Då va klockan kanske två Sen några timmar efter det vid sju-åtta tiden blev det indiskt. Och vatten till. Sen gjorde jag nåt som jag verkligen inte borde ha gjort, i väntan på bussen hem satte vi oss på ett ställe och beställde in varsin öl. Även jag. det ångrar jag mest, varför kunde jag inte tatt vatten där också? Men jaja, jag ska inte blicka bakåt utan bara framåt. Nya Tag från och med idag! Eftersom jag kom hem sent så vaknade jag vid halv tolv kasnke. Började dagen med en milkshake och ska gå ut och gå. Först ensam en stund sen ska Isabelle med lite senare :) Och sen vid halv åtta kommer mamma och vi ska på danspasset halv nio så jag ska jävlar i min själ motionera så mycket som jag kan! Det är ju fint väder och jag tycker det är kul :) Jag får bara inte sumpa det här nu, ju bättre jag sköter mig desto snabbare går det. från och med idag nya tag. Förra veckan är glömd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0