Mera Resultat

Yeess jag har gått ner ett kilo till! :D:D Det trodde jag verkligen inte! Fan vad bra! Blir stolt över mig själv nu och det händer inte ofta att man känner så! :) Så nu har jag gått ner en tredje del av det jag vill gå ner :) Keep up the good work! Med tanke på hur det har gått för mej dom senaste två veckorna är ett kilo jättemycket mer än vad jag hade räknat med! Fan vad sporrad jag blev nu :) Inte långt kvar tills målvikten!
Idag var jag hemma hos pappa och tvättade mina sängkläder. Jag har kvar största delen av min garderob hos han då:
1. Jag har vuxit ur kläderna
2. De får inte plats här hemma.
Men jag kunde inte låta bli att rota fram dom och testa dom igen och nu kunde jag ta med mig flera plagg hem. Känns så skönt att börja komma i sina kläder igen och slippa köpa nya. Känns gött att få på sig 36:or igen ;) Hittade även massa jackor som jag glömt att jag hade.  Dom blev till att ta med hem! Gud vad gött att jag fått min motivation tillbaka igen :)
Nej nu ska  jag lägga mej i sänga och kolla om det finns nå värt att se på teve.(Renegade kanske haha) Ska upp tidigt som busen imorn igen.
Gooooodnight!

Kommentarer
Postat av: La Bella Vita

FAAAN vad dyyy är bra;) Woohoo! Syns imorn//God night sleep tight

2008-05-14 @ 00:46:15
URL: http://nilssonisabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0