Norge here I come :)


                                                                              


Vilken lämplig låt jag lyssnar på at the moment. Nothings gonna stop me now. (samantha fox)
Emma ringde mig igår och var helt till sig av iver. Vi har fått ett dubbelrum i Svenska Föreningen i Oslo. Men vi skulle betala 1500 Norska kroner i bokningsavgift redan samma kväll!
Shit tänkte jag, då jag inte har fått nåt jobb än...jag ska ju på anställningsintervju på Torsdag på flygplatsen, men det är ju ingen garanti.. Jag blev nervös, hur fan ska jag göra? Sitta med ett rum i Oslo som jag inte kan betala? Utan jobb ingen lön men lån.. Men jag gjorde det iallafall. Pratade med Pappa och bad om råd. Han tyckte definitivt att jag skulle göra det, för får jag inte just det jobbet, så kan jag ju alltid söka andra medans jag är där. Så det blir av :) Och för att citera " du dör inte om du blir av med 1500
Från och med Första Juni är rummet mitt och Emmas. Äntligen kom jag iväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0