Solig dag

Ännu en morgon har jag gått upp kl sex och jobbat som frukostvärdinna på Plaza. DEt är så himla skönt att komma upp på morgonen och sedan ha hela dagen fri! Wunderbar! Idag har jag som sagt gjort mina timmar där och den här dagen ska jag bara njuta och sen träna på friskis och svettis. Men jag kan inte bestämma mig om jag ska gå på ett medelpass, step eller danspasset? Well, time will tell.  Om en halvtimme kommer Paula och vi ska gå på promenad. Försökte gå på promenad med lilla Tuva men det gick inte så bra. Hon va så rädd för allting, så det var bara att knalla hem med henne i famnen.
image17
" Goare att ligga och småsnusa på stolen där jag är trygg"

Jag är himla sötsugen och jag ska gå bort till Konsum och köpa nutrilettbar eller från naturdiet. Di går en iallefall inte öpp på! Det gör jag med Paula sen tror jag.  Den från nasturdiet är såå god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0