...

Så har jag gjort andra dagen på kongressen. Mycket roligare idag än vad det var i fredags! Och i morgon ska jag dit igen. Lite väl korta dagar bara, fyra timmar men det är bättre med fyra timmar än inga timmar. Och jag är kärlekskrank... jag tänker på dig. Tänker du på mig?
 Jag börjat sjunga :) I kören i svenska kyrkan haha. men vad roligt det är! hade glömt bort hur kul det är. Fast jag råkade hamna på fel sida, jag hamnade med sopranerna och riktigt så ljust kan inte jag kvittra.
Så är jag bjuden på hattpartaj på fredag hos några av dom. Ska bli kul :) vete satan vad jag ska ha för nåt bara.. hm..men det styr sig. 
Så i veckan blire bara som vanligt. Leta jobb, söka dom och hoppas på det bästa!
ha det fint så länge! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ring mig imprgon du så ska du få nummret. Jag fick nyss melding om jag kunde jobba imorgon kvell,så jag tackade ja till de. Så vi kan tyvärr inte ses imorgon heller...om jag inte är pigg & har tid lite inna jag börjat då iofs :p Men ja hör av mig när jag vaknat. puss

2008-11-04 @ 19:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0