Händelsefylld vecka.

Mycket har hänt sen senast. Jag har hamnat mitt i ett slagsmål, jag har hunnit jobba 48 timmar på fyra dagar och jag har blivit lite smalare igen. Dessvärre tog ryggen stryk i lördags och så hör ja som ett rövhöl numer, men det får ja kolla upp i Sverige. Norska sjukvården är lite könstig den. Jag  och min gode vän Cesarina hade mycket roligt åt den när hon följde med mig till akuten. Vi såg både arga pappor,( det var helskt som satan) och vi spanade på två snygga poliser. Tur att mitt i allt elände kan man skratta och ha skoj!
Som sagt veckan var full av jobb, bara uppackning av kläder, men tiden har gått fort fram iaf. Mn igår var vi ute ändå, blev blåst på inträde på ett fjrtisställe som hette Silver, men stället var bra men inte folket! Artonåringar kan inte bete sig!! Aldrig mer, aldrig mer!
Och grattis än en gång kära Emma, hoppas du hade en bra kväll på din födelsedag!
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du ær duktig du frick som jobbar som ett djur. Men då kirrar de i kssan og ;) Nåvæl..hur ser helgen ut..ær det 24 timmar pass då med eller? Jag jobbar iafl dag imorgon & kæll søn, så har du tid att ses så call me. Puss

2008-11-28 @ 08:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0