Helg

Helg hemma i Sverige. I fredags for jag och Elinor hem i hennes bil efter en stressig dag. Att åka hem var de bästa jag gjort på länge känns det som. Fick lite smått panik där borta. Var så skönt att komma hem till pappa, var lite pappasjuk. Och lillebroren och Tuvis såklart :)
 På kvällen sen tog jag och Elinor bussen till Emma Forsbergs pappas hus, just like the old days! Var sån himla nostalgitripp! OCh så var Jonna där, nyfriserad och söt :) Jättekul att träffa henne igen! Har inte sett henne på över ett år! Men ändå så kändes det som om vi alltid varit  med varandra. 
Sen tog vi halv tolv bussen till Harrys, de jävlarna har höjt inträdet till 80 spänn de också.  Men skoj hade vi iaf :)
På bussen till Emma.    I köket

Fler bilder kommer, nu ska jag göra mej i ordning, ska snart åka till Oslo igen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0