Back in Sverige

Och nu sitter jag här i Sverige igen, väldigt flängande fram och tillbaka :)  Nu for jag hem för jag har lovat Ronny att titta på honom när han spelar med sitt band. Ska bli kul, under våra två år och bandets ett år har jag aldrig sett dom spela! SÅ nu har jag lite bråttom, ska först till Lik och göra mej i ordning och sen går jag med Martin och Kristoffer dit.
Min dag började inte så bra, jag skulle ju med tåget halv tio, när jag kommer står inte tåget med på tavlan vilket gör det hela mycket svårt. Så det blev inge tåg för Sara utan det blev en jävla busstur hem. Och jag hade glömt koden till mitt norska VISA kort, allt gick fel jag var så arg att jag ville gråta en stund, men som tur är finns det människor som är hjälpsamma. Tack du gulliga tjej i kassan på Säfflebussen :) JAg sov mig igenom hela bussresan tillsammans med min mp3 och sebastian bachs ljuva stämma. (Nu menar jag inte den klassiska Bach utan rockerbach )
Men jag saknar redan mina vänner i Norge. Två av dem ska flytta ur lägenheten och det vill inte jag och Emma.

Inget kommer bli sig likt utan er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0