Heldag med Emma.

Idag har jag och Emma haft en heldag tillsammans. Hon var ledig idag och det var roligt. Först vaknade vi vid halv tolv.. ganska så sent, sen en kvart senare kom Kim och hans kompis Stefan hem och han skulle hämta sina saker. Sen åt vi lite och sen direkt till JIMU. Emma och jag har blivit hurtbullar och har äntligen tagit tag i våra livl Vi har börjat träna! sååå skönt! jag har redan hunnit förbränna 300 kalorier ;)
Sen efter det svängde vi in på en liten orientalisk affär, där såldes det massa goda krämer! Vi hittade några som luktade choklad!! Jag blev nästan galen. Blir till å köpa en sån!
Sen hem och göra sej i ordning och sen tog vi gratisbussen till IKEA. Det första vi gör är att äta, sallad, lax, daimtårta och chokladkolakaka. Jag mådde illa kan jag säga. Det vi köpte var förvaringsboxar.
(Jag lägger upp bilder när jag komemr till Sverige)
Sen efter Ikea köpte vi mera choklad och gelegodis. Sen for vi hem det var kallt och jag gick i mina nya skor från hm, ganska trånga! inget bra köp... men men, vi gick hem och hade vårat dagliga och kvällsliga pyjamasparty, fast med tillhörande städning av lägenheten, i morgon är det inspektion och är det inte städat så ryker vi. Emma och jag hade turen att få duschen och toaletterna. :/ Och nu ska jag Emma och Kimmen titta på fotbollsfruar.
Ha en god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0