Oslo igen

Föregående inlägg blev lite galet, ser att det står att det blev publicerat nu, men det var skrivet i lördags. ,

I lördags var jag som sagt på spelning, Ronny och hans band spelade, först var jag hemma hos pappa(där jag skrev förra inlägget), sen hem till Ronny och göra mej i ordning, sen hem till Martin. Där var även Kristoffer och sen kom Daniel och vi gick till den där klubben. I regn och rusk och mitt plattade hår blev lockigt. Mycket rockers överallt :) Var där nästan hela kvällen. Blev lämnad ensam med nån raggare från Edsvalla!?!?! som undrade om jag ville följa med i nån raggarbil :P haha men kvällen var ok iaf. Söndagen spenderades i soffan, en sväng i Tobbes amazon, en sväng i Ronnys volvo, Tamaras kiosk för masssssa godis, sen coop för vi skulle göra nachos och sen tre och en halv film.
Monty python: riddarfilmen
Monty python; Jesusfilmen
Bakom stängda dörrar med Hugh Grant och Sarah Jessica parker
Double bangers med Alec Baldwins bröder.(halva den)

Och nu idag Måndag  är jag tillbaka i Norge och sitter i soffan här. Jag och bman åkte hit tillsammans så det var jättetrevligt. Vi åt lunch på heavenly coffee och sen följde jag henne till bussen, hon for te kristiansand idag. direkt efter det gick jag och sökte extrajobb som lät mycket lovande! :D:D Äntligen kanske jag får in lite pengar! Han sa att jag skulle sända honom en CV så skulle han höra av sig så fort som möjligt.

Hem igen i soffan. Försöker komma på nå bra att skriva. Internet krånglar i vanlig ordning, min mat var uppäten av nån jävla tattare som bor här, blir såå trött. Kim och sebastian har flyttat ut... två andra bor här nu som jag inte har någon uppfattning om övht. Inget är sig likt alls. Elinor kom förbi och hjälpte mig med CV:t. kändes mycket bättre! Sen kom Emma hem och vi tre tog oss en promenad sen, fast det blev mest kolla i affärer. Jag längtar efter min lön!

Det var visserligen positivt också,att jag fick mycket mer i lön än jag räknat med! Wehow :) sen efter det gick jag och Emma hem och jag gjorde ett nytt försök att sända iväg den där CV:n. Och nu gick det. Sen har vi haft  girltalk med Jane och Anna här i soffan. mycket trevligt.

Och nu är klockan snart ett, jag ska försöka sova snart så jag kommer upp i morgon på morgonpromenad med Anna. Det behöver jag efter gårdagens mat....

Sov gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0