Sign from above

Så då ska man på intervju imorgon klockan fyra då :D
Det känns bra i hela magen den här gången, trots att det känns väldigt nervöst också! Jag är lite orolig över vad dom kommer att fråga mig...jag har ju ingen erfaring från det sen tidigare!
Det är ett kontors och administrationsjobb som jag ska på intervju för. Jag får verkligen hoppas att det går fint! Han frågade mig om jag kände till Word och Excel, det gör jag ju, word kan jag men excel? Jag har ju använt det tidigare och så, men jag sa som det var att jag har inte hållit på med det sen jag gick i skolan. men han ville att jag skulle komma ialla fall! Åå vad jag hoppas att jag får det jobbet! Skulle vara så kul att få göra något man inte gjort tidigare. Är så trött på alla slemmiga kaféer och sånt nu.
Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag önskar dig all lycka till i hela världen!! :)

2008-09-23 @ 00:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0