från jobb till arbetslös och singel

Hej igen! Long time no see.
Var ett tag sen som jag blogga nu, och ganska mycket har hänt.

1. Jag fick ett extrajobb på en espressobar. Jag har redan slutat. 
    Det var verkligen inget för mig det där jobbet, wasn´t ment to be.
2. Jag är också numera singel. Men vi är fortfarande bästa vänner så det känns ändå bra, trots att man känner
    sig tom, det märks att det är något som fattas, separationsångest! Det har jag för allt om jag så ska slänga ett  
    presentpapper som jag fått av någon. Men jag vet att det kommer att bli bättre!

Har sovit otroligt dåligt de senaste nätterna, så idag (Måndag) är jag utvilad till max. omnade ett igår, vaknade kvart i tre! Och idag är det dags att börja nytt liv, Emma och jag ska gå och träna på ett ställe där det endast kostar 97 kr i månaden. och så går jag i G:s fotspår nu också, jag ska börja mde nutrilett! jag hann inte gå till cambridgekuren och handla något när jag vart hemma, så jag ska ge mej på nutrilett istället! Jag hoppas att det blir resultat! Men nu ska jag faktiskt gå ut och äta en smörgås, den hinner bli dålig annars och så har jag kastat bort 7 hela kronor ;)

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hei gumman , Jasså det var inget för dig. Nej..det är fan inte lätt du. Samma sak hände ju mig. Jag kommer på torsdag. Ses då? Det vore verkligen...

Kul att du ovkså drar igång med nutrilett. Jag har ju haft mig ett ganska långt uppbehåll nu , men ska dra igång på allvar snart. Vart är det ni ska börtja träna för 97 spänn! Jag vill med!



Puss

2008-09-22 @ 16:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0