Tillbaka i Oslo

Såå då är jag tillbaka här igen.. gick inte å va hemma, kunde verkligen inte slappna av utan jobb! Måste försöka få ett nytt nu snabbt! Å andra sidan var det ingen hit hemma heller förutom att träffa familjen och kissemissarna såklart :) Det är alltid kul, men helgen? Som vanligt. Allt är sig likt. Det var trevligt i fredags hemma hos Jossan. Trots att jag var febrig följde jag med till ankan vilket jag aldrig borde ha gjort! Fy fan! Och dagen efter det var det kalas hemma hos Bman. Jag kom sist i vanlig ordning men jag var glad ändå. Kvällen där var som alla andra kvällar. Hannah och Sandra kom förbi och det var trevligt. Sen var det dags att gå. Emma ville att jag skulle med till Harrys´, jag sa kanske men jag var egentligen inte så sugen med tanke på hur jag mådde och så skulle jag egentligen följt med Caroline ut, mn hon ringde aldrig vilket var synd. Jag och Bman blev kvar sist och jag for hem när jag kom till torget. Orkade inte. ronny och Martin kom och hämtade mig och jag gjorde nåt väldigt pinsamt men det berättar jag inte här!

Hursomhelst är det väldigt skönt att vara tillbaka, och det är dags att ta nya tag nu! Imorn blir det jobbletande för heeela slanten! Wish me luck!
Och nu ska jag te G som sitter med stopp i avlopp.

Ha en bra dag!

  
Här är några bilder på mina små fisungar :)


Kommentarer
Postat av: em

ÅHH va söötaaa dom små pojkarna är, man bara smäälter hihi. ;D

2008-09-05 @ 15:14:01
URL: http://emsky.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack vännen, du om någon vet väl hur det känns.. jag ska verkligen försöka ta mig igenom detta! pusspuss

2008-09-05 @ 18:15:17
Postat av: My Josephine

MEGASÖTA :D hihihi

2008-09-05 @ 18:19:20
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0