Torsdag

Dagarna går så fort här så det liknar ingenting! Idag vare tänkt att bli jobbsök, det blev det också, 4 hela st har ja sökt! :) Känner mej lite nyttig, för det har faktiskt tagit nästan hela dagen å göra de. Så var det tänkt att jag och Emma skulle gå till caféet med mitt skattekort och de och sen gå å träna, hon skulle slutat fem, men blev naurligtvis inte så, hon slutar vid tio istället. Så jag gick dit sen till Deli och köpte en vidrig calzone, försökte dippa den i  römme, men det hjälpte inte, den var och förblev vidrig. Sen hem igen och nu snart ska jag gå iväg å träna! Jag orkar nog inte vänta till tio på Emma. Jag tror bestämt att jag smiter dit tidigare!
Nej nu ska jag bli fit och gå och träna!
Ha en bra kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0