Helg

Idag är det Tisdag och jag har varit hemma i Sverige i helgen. I Fredags kom jag hem tll Ronny, det var som det var men jag är ändå glad över att jag for till Jonna som fyllde år. Sen efter det gick vi till ankan en sväng, och sen tll valfrids. Jag var tvungen att ta mej till Kil så det blev en pinsam och dyr taxiresa dit, Mitt kort funka ju inte, så jag blev lte nervös där ett tag, som tur var hade ronny fungerande kort da. Mera fylla och sen sömn.
OCh i lördags for jag hem till pappa, men först in på Gina och köpte två fina tunikor! Sen hem och prata med pappa och katarina och gosa med bebisarna och min tuvalie.
Sen kom Martin och Christian och hämtade upp mig och så for vi till SUCK. Ronnys band spela först. Sen mer fylla och och sen blev det vajsing vid fem tiden när vi skulle åka hem, Martin drog!
Så vi och ronnys bandkompisar Tobbe och Joel fick vänta en stund och tillslut fixade någon så vi fick åka med någon person i en pissliten bil utan bakruta. Ronny red på min rygg genom kils långa gata och sen hem till han där vi lekte batman i hans kökshandduk :) Sen söndagen spenderades i soffan framför teven. Det var den helgen det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0