Knullektiv

Haha nu har jag kidnappat Sussis dator medan hon ligger där ute och puler! Hörde konstiga dunkningar och små stön. Mycket lustigt.
Inatt var jag hos Anton. Det var kul att se han igen efter som jag inte har sett han på jättelänge nu. Han kom och mötte mig på Grönland vid Stargate. Med sin nya dyra flashiga kamera. Klick. Jag hatar att vara med på bild. Finns nog ingen som blir så käss på bild som jag! Usch och fy! Sen drack vi lite öl och tölade en stund och sen gick vi och la oss. Jag skulle jobba idag så jag gick upp jättetrött och jättevarm vid elva.

Sen nånting som jag har börjat fundera över, alla människor säger hela tiden till mig att dom ska skaffa ett ragg åt mig. Varför det? Varför har folk börjat intressera sig för om jag ska träffa nån? "Sara, jag ska styra en kille åt dej" "Sara, kan inte du gå på dejt med xxxx? Han är jättesnäll!"   "Jag måste fan styra ett ragg åt dej!"
Flera personer på jättekort tid. Jag kan fixa mina egna killar tack! Är jag en sån där som ingen vill ha? Ett fult bottenskrap? Eller tycker dom att jag tar vem som helst att jag kan ställa upp till dom som ingen annan vill ha? Då ska jag göra det för att vara snäll?
Jag har börjat tro det på riktigt nu. Folk verkar ju tro att dom gör mig en tjänst, tycker dom  att jag är ful och okapabel till allt att dom måste "hjälpa" mig med killar? Helt sjukt.
Jag kan som sagt fixa det själv och behöver ingen hjälp med det. För det andra så skiljer sig min typ från de flesta av de i min bekantskapskrets typer så "förslagen" är inte intressanta nånstans.  När jag vill träffa nån så träffar jag nån som JAG vill träffa  . Jag har heller ingen lust att "dejta" nån bara för nån annans skull! Nej tack! Jag har ingen lust att dejta någon överhuvudtaget just nu.  Jag är uppriktigt lite ledsen över det här.

Nu ska jag försöka sova och vakna upp full av glädje och energi! För imorn kanske jag drar till Sverige!
Sleep tight!

Over and out.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0