Hypokondrikern.

Jag är nästan säker på att man kan framkalla sjukdom med bara tanken. Jag är nästintill säker att jag gjorde det igår. Jag fick ju ont i halsen och huvudet som fan natten till igår att jag ville gråta. Erika berättade om svininfluensan och dess symptom. Helt plötsligt fick jag också ont i örona och ont i hela kroppen och jag hade nog faktiskt kännt mej lite trött och hängig dom senaste dagarna. Sussi och Kim följde med till legevakten, jag kände mig värre och värre och fick andningsvårigheter och grejer. Väl hos doktorn så tog han streptokocker test, det visade negativt (!) oron steg, han började bläddra i en handbok.Sen sa han att det var streptokocker ändå och att den där testen inte är riktigt 100 procentig. Jag trodde honom inte först, så jag var tvungen att fråga om det var svininfluensan. Då skratta han lite och sa att det kunde han lova mig till 1000 % att det inte var det. Så då kändes det genast mycket bättre.

Dock låg jag halvdöd i soffan hela kvällen och natten, men idag är febern borta och penicillinet har börjat verka. Jag mår bra idag och kan gå till jobbet imorgon. Såå skönt!

Idag måste jag också deklarera, jag måste få någon som kan hjälpa mig med det. Jag litar INTE på dom på skatteetaten så jag må ragga upp någon som jag litar på som kan hjälpa mig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0