Måndag.

Inge tölig dröm ja hade inatt! Jag drömde att jag blev kung. (Notera kung o  inte drottning) Hur gött som helst, fast jag hade inga kläder, men som tur var bodde jag bara i salen bredvid den jag befann mig i då, så jag klämde ner hyddan i en  ljusrosa klänning med svart spets och grejer, men jag såg ut som helvete. Ingen sa något när jag stog och höll tal och skulle bli dubbad till kung, alla såg min hemska klänning. Ingen brydde sig om vad jag sa och jag skrek "Det är jag som är kung och jag bestämmer!" hahaha, va styggt!

Ja och de var min natt de, och min helg då? den har vart ok, Kim har vart här, vi har glidit oss igenom hela helgen ungefär.

Lite pics från helgen.
      
  

    
    
  

Snart ska jag o Kim åka tillbaka till Norgeland.
Gla påsk på er alla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0